top of page
Search

Snieguotasis Stambulas

Kovas, 2022


Turkija man asocijuojasi su daug saulės, gražiais įdegusiais pailsėjusiais kūnais, spalvotais kokteiliais ir egzotiška muzika. Taip nupiešė mano vaizduotė ir Stambulą. Gal dar be įdegusių kūnų, bet tikrai su daug saulės. Bet vietoj to, nustebusi likau ne tik aš, bet ir patys turkai. Tiek sniego kovo mėnesį jie ir patys dar nėra matę…


Taigi, dabar man Stambulas asocijuojasi su daug sniego, švilpiančiu vėju Sultono dvaro palmių viršūnėse ir su avarijomis kas porą kilometrų. Na, bet buvo ir daug gerų dalykų: gardus maistas, arbata, šokiai gatvėje, įspūdinga architektūra ir super infliacija (šalyje infliacija didžiausia per pastaruosius du dešimtmečius – siekia beveik 50 procentų).


Keletas mano įspūdžių:



43 views0 comments
bottom of page